Yhteisöjen avustukset ja eläkeläisyhdistysten toimitila-avustukset
Hakemuksen sisältö ja liitteet
Hakemuksiin on liitettävä alkuperäisinä tai oikeaksi todistettuina jäljennöksinä:
- toimintakertomus
- tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus
- talousarvio ja toimintasuunnitelma
- toimitilahakemuksiin on lisäksi liitettävä selvitys toimitilan vuokrakustannuksista
Avustuksen hakeminen
Hakuaika päättyy 31.10.2024
Kaupungin myöntämien yhteisöavustusten ja eläkeläisyhdistysten toimitila-avustusten hakemukset toimitetaan ensisijaisesti sähköisesti. Mikäli hakemusta ei ole mahdollista tehdä sähköisenä, paperinen hakemus liitteineen toimitetaan osoitteeseen Rauman kaupunki, Kaupunginhallitus, Kanalinranta 3, PL 41, 26101 Rauma tai palvelupiste Pyyrmaniin, Valtakatu 2 A.
Tee hakemus sähköisesti
Avustushakemuksen voi toimittaa sähköisesti Suomi.fi-tunnistautumisen avulla.